MOTTO

"O,om, ce mari răspunderi ai
de tot ce faci pe lume,
de tot ce spui în scris sau grai,
de pilda ce la alţii dai,
căci ea,mereu,spre iad sau rai
pe mulţi o să îndrume."

23 sept. 2012

Rugaciune cand aprindem lumanari


Cu multa evlavie si smerenie,cumparati lumanari de la biserica si rostiti aceasa rugaciune cu multa credinta si nadejde :

 Doamne aceasta lumanare pe care am aprins-o sa fie lumina pentru ca Tu sa ma luminezi in greutatile si hotararile mele.Sa fie foc pentru ca Tu sa arzi in mine orice egoism,orgoliu si necuratie.Sa fie flacara pentru ca Tu sa-mi incalzesti din nou inima. Nu pot sa raman multa vreme in Biserica Ta. Lasand sa arda aceasta lumanare vreau sa-ti daruiesc putin din mine. Ajuta-ma sa-mi continui rugaciunea in activitatile zilnice. Amin!

2 comentarii:

  1. Foarte interesant blogul dvs!
    Va astept si eu cu drag pe blogul meu, pe aceeasi tema:
    http://www.credinta-dreapta.blogspot.ro
    Daca doriti, putem face si schimb de linkuri si/sau bannere!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere

MARIAN MOISE

ANUNTURI

Din comentarii

PUBLICITATE

VA MULTUMESC DE VIZITA


Cursor

Free Angel Blue MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com